Grafika otwarciowa

About us

Wooden Alien is a seriously well-tuned crew. Most of us have known each other for a long time, the rest were recruited last year. Each of us is different, but we’re all driven by the same mission: to provide you with the best possible entertainment.


And we’ll sooner die than give up!

Our Team
Hubert Kubit
Hubert Kubit
Game Director

Odpowiedzialny przede wszystkim za spójną wizję projektu oraz analizę rynku. Przewodzi działom narracji i designu. Na jego 13 lat w branży składają się m.in. praca przy Wiedźminie 3 w CD Projekt RED oraz przy Dying Light we wrocławskim Techlandzie. Po pracy można go spotkać na treningach ultimate frisbee drużyny KrakUF lub przy stole z planszówkami.

Barbara Wiszyńska-Kubit
Barbara Wiszyńska-Kubit
Art Director, 2D Artist

Odpowiedzialna za wizję artystyczną projektów. Grafikę cyfrową w branży tworzy od ponad 9 lat, rysuje od 20. Na swoim koncie ma pracę w studiach oraz na freelansie zarówno przy grach wideo jak i grach planszowych. Niepoprawna pracoholiczka. Poza pracą wykłada gościnnie Projektowanie gier wideo na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie.

Damian Frycz
Damian Frycz
Lead Game Designer / QA Specialist

Trybiki w głowie Damiana nieustannie pracują projektując angażujące mechaniki do naszej gry. Jego głęboka pasja do szachów stanowi niezastąpioną pomoc w doskonaleniu strategii oraz planowaniu rozgrywki. Po intensywnej pracy, w celu relaksu, delektuje się kraftowymi piwami.

Monika Szewczyk
Monika Szewczyk
2D Artist

Odpowiedzialna za produkcję assetów graficznych do projektu oraz tworzenie wyczesanych artów promocyjnych. W grafice profesjonalnie pracuje już 15 lat. Kocha papugi i podróże do Azji, a w wolnych chwilach rysuje webcomics o ptakach Birdbirdtales.

Mateusz Kubik
Mateusz Kubik
Narrative Designer

Projektuje elementy narracyjne, które pozwalają Graczom opowiadać własne historie wewnątrz naszych gier. Pilnuje, by postaci były żywe, a emocje prawdziwe. Na swoim koncie ma narrację do takich gier jak Ghostrunner czy God’s Trigger. Głos barda oraz riffy gitarowe regularnie ćwiczy na próbach i koncertach swojego zespołu rock and rollowego.

Daniel Sitarz
Daniel Sitarz
Programmer

Konstruktor fundamentów oraz architekt rozwiązań dla projektów. Posiada 4-letnie doświadczenie w programowaniu gier, głównie symulatorów. Poza pracą, tworzy fasetki na barwnych fluorytach i ogląda filmy najgorsze z możliwych.