Grafika otwarciowa

O nas

Wooden Alien to szczególnie zgrana załoga. Większość z nas zna się od dłuższego czasu, pozostałych zwerbowaliśmy w zeszłym roku. Każdy jest inny, ale wszyscy lecimy z tą samą misją – dostarczyć Ci możliwie jak najlepszej rozrywki.

I prędzej zginiemy, niż się poddamy!

Nasz zespół
Hubert Kubit
Hubert Kubit
Game Director

Odpowiedzialny przede wszystkim za spójną wizję projektu oraz analizę rynku. Przewodzi działom narracji i designu. Na jego 10 lat w branży składają się m.in. praca przy Wiedźminie 3 w CD Projekt RED oraz przy Dying Light we wrocławskim Techlandzie. Po pracy można go spotkać na treningach ultimate frisbee drużyny KrakUF lub przy stole z planszówkami.

Barbara Wiszyńska-Kubit
Barbara Wiszyńska-Kubit
Art Director, 2D Artist

Odpowiedzialna za wizję artystyczną projektów. Grafikę cyfrową w branży tworzy od ponad 6 lat, rysuje od 20. Na swoim koncie ma pracę w studiach oraz na freelansie zarówno przy grach wideo jak i grach planszowych. Niepoprawna pracoholiczka. Poza pracą wykłada gościnnie Projektowanie gier wideo na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie.

Mateusz Kubik
Mateusz Kubik
Narrative Designer

Projektuje elementy narracyjne, które pozwalają Graczom opowiadać własne historie wewnątrz naszych gier. Pilnuje, by postaci były żywe, a emocje prawdziwe. Na swoim koncie ma narrację do takich gier jak Ghostrunner czy God’s Trigger. Głos barda oraz riffy gitarowe regularnie ćwiczy na próbach i koncertach swojego zespołu rock and rollowego.

Monika Szewczyk
Monika Szewczyk
2D Artist

Odpowiedzialna za produkcję assetów graficznych do projektu oraz tworzenie wyczesanych artów promocyjnych. W grafice profesjonalnie pracuje już 13 lat. Kocha papugi i podróże do Azji, a w wolnych chwilach rysuje webcomics o ptakach Birdbirdtales.

Idalia Kułak
Idalia Kułak
Animator, 2D Artist

Mistrzyni animacji. To ona wprawia w ruch postaci i obiekty w naszych grach oraz upiększa je używając magii VFX. Zawodowo rysuje i animuje od 5 lat. W czasie wolnym ilustruje książki dla dzieci, jeździ na rowerze, gra w point and clicki i czyta Usagi Yojimbo.

Adrian Adamczyk
Adrian Adamczyk
Programmer

Implementuje systemy rozgrywki i ułatwia życie reszcie zespołu tworząc dla nich narzędzia do pracy. Expa zdobywał m.in. w Huuuge Games, Rage Quit i Game Desire. W czasie wolnym strateg (WH 40k), Dungeon Master i zapalony piwowar.

Karol Wieczorek
Karol Wieczorek
Programmer

Implementuje systemy rozgrywki oraz konkuruje z Adrianem o miłość zespołu tworząc dla nich narzędzia do pracy. Gry robi od 5 lat, w tym w Huuuge Games oraz Empyrean (House Flipper). Fan sieci neuronowych, interfejsu mózg-komputer i twórczości Trudi Canavan.

Robert Barc
Robert Barc
Game Designer

Odpowiedzialny przede wszystkim za tworzenie głębokich systemów rozgrywki, balans gry oraz rzucanie dobrymi pomysłami. Game designer z backgroundem programistycznym, w branży od ponad 7 lat. Gry pochłania terabajtami rozkładając je na czynniki pierwsze. Niegdyś szermierz sportowy, ostatnio zamienił szpadę na rękawice bokserskie.

Nick Bondar
Nick Bondar
Game Designer

Projektuje założenia rozgrywki i zajmuje się designem jej poszczególnych elementów. Dba o to, aby mechaniki były intuicyjne. Pracował nad dużymi grami akcji w studiu Flying Wild Hog; ma także doświadczenie z projektami VR. Nick interesuje się historią ZSRR. Mówi płynnie czterema językami. Pomysły i inspiracje czerpie z medytacji, świadomych snów i z uważnego studiowania rynku gier.

Paulina Magda
Paulina Magda
Studio Manager

Zapewnia wsparcie w rozwoju, codziennym działaniu, organizacji i finansach Wooden Alien. Ulubiona osoba w zespole. Czechofilka, kiper piwa i wielka miłośniczka natury.